יום שלישי, 2 באוגוסט 2011

שקט

כל היום אני בעשייה.
עובד,
לומד,
נוסע,
אוכל,
מטפל.

כשאני לא בעשייה,
אני חושב על כל אותם דברים שעוד נותרו לי לעשות.

עכשיו אני מותש,
מחפש שקט.

מאמין שהוא יגיע כשאקח חופש מעשייה.

לכן אני מחפש אותו בחוץ.
ביוון, בהודו, בצימר בגליל.

אני שוכח שהשקט האמיתי זמין עבורי בכל רגע נתון.
בכל פעולה.

הוא נמצא בתוכי.
הוא מי שאני באמת.

הצעה לתרגול:
בחר פעולה אחת שאתה מקיים באופן קבוע.
אפשר ורצוי לבחור פעולה מאתגרת, בעלת אופי רעשני או מתיש.
המשך לעשותה כרגיל.

נסה להתבונן על עצמך ועל הפעולה מבחוץ.
האם אתה מסוגל לעשות זאת?
לראות את עצמך מבחוץ?

אם כן,
מיהו זה שמצליח לבודד את עצמו מהסיטואציה ולהתבונן על המתרחש?
האם גם בו יש את אותן תחושות של לחץ / קושי / אתגר?

או שאולי יש בו שקט אינסופי?


נזיר בעיר.

שלח לי שקט- מילים יונה וולך

(השקט שלך כבר פה)

תגובה 1:

  1. הכל טוב רק למה לא קשוט עצמך תחילה אחר כך תתן לי עצות הבל

    השבמחק