יום חמישי, 4 באוגוסט 2011

אשלית אי השלמות

בתוכי מסתתרת אשליה,
של חוסר.
אי שלמות.

אם יש חוסר, יש בעיה.
ובעיה צריך לפתור.

צריך לקנות, צריך לעשות,
צריך לתקן, צריך לגנות,
צריך לדבר, צריך לטפל.

כשאני לא מאמין לאשליה הזו
אני אוהב את עצמי,
ואת המציאות שבה אני חי.


במילים אחרות,
הבעיה היחידה שיש לי,
היא האמונה שיש בעיה.


הצעה לתרגול:
התמקד במחשבות שהגשמתן תביא לך אושר.

כעת נסה לחבר אותן למחשבות / אמונות החוסר המתקיימות מתחת,
ולחפש את מנגנון ה- "שלמות / אי שלמות" המתקיים בינהן.

לדוגמא:
מחשבת שלמות-זוגיות תגרום לי להרגיש שלם ומאושר- אני רוצה זוגיות!
מחשבת אי שלמות- כשאני לבד (כמו שאני כרגע)- אני לא שלם, אני חסר, אין לי משהו שיש לאחרים...

האם תחושת אי השלמות נעימה לך? או שהיא גורמת לך סבל?

מי היית בלי האשליה הזו שמשהו חסר לך?
מושלם? שמח? מאושר?

אולי זה מי שאתה באמת?
מושלם.

נזיר בעיר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה