יום שני, 18 ביולי 2011

הצמדות. פחד. שליטה. סבל.

זה מתחיל כשאני נצמד.
אני נצמד לקונספט שעבר לי בראש והתחלתי להאמין לו.
אם הרעיון הזה יפגוש את המציאות בצורה שונה מהתכנית המקורית שלי- אני ארגיש סבל.

יכול להיות שבפועל כלום לא ישתבש בתכנית,
אבל בתוכי מתחיל לנבוט הפחד...
פחד מכך שמשהו עלול להשתבש.

ואז אני מחפש שליטה.
כדי להשאיר או להחזיר את הדברים למקומם- כמו שרציתי אותם מלכתחילה.

מבלי לשים לב אכנס לפעולה ואעשה הכל כדי שהדברים יקרו כרצוני.

פתאום אני כבר לא בהרמוניה.
אני במתח.
מתווכח עם המציאות.
נודד בעולם של רעיונות שלקחו אותי אל עתיד דמיוני,
וגזרו עלי סבל.

הצעה לתרגול:
בחר נושא אחד שמטריד אותך.
קח דף ועט וענה על השאלות הבאות.
לא מומלץ לענות בעל-פה.

נסה לפרק את המנגנון מהסוף להתחלה:
  1. מה הנושא שמטריד אותך?
  2. מה אתה עושה כדי לשלוט בעניין שיסתדר לפי רצונך?
  3. איך אתה מרגיש כשאתה חושב על כך שתאבד שליטה במצב?
  4. מה אתה מפחד לאבד / מה אתה מפחד שלא תצליח להשיג ביחס לנושא?
  5. מה הייתה המחשבה הבסיסית שהאמנת לה וניסית לשמר?
  6. האם אתה עדיין מאמין למחשבה הזו?
  7. איך היית מרגיש אם היית יכול להניח למחשבה הזו?
נזיר בעיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה